* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Podręcznik trenera2008-09-01 11:40:55Wszystkich, których interesuje zawód trenera, zainteresuje z pewnością informacja o tym, że udostępniony został Podręcznik Trenera, przygotowany w ramach projektu Dobry Trener NGO. |
![]() |
Polacy nie mają ochoty i pieniędzy na dokształcanie2008-08-10 11:22:53Jesteśmy euronieukami. Nie chcemy się dokształcać. Pod tym względem gorzej od nas wypadają tylko Czesi, Hiszpanie i Rumuni. Z najnowszych badań ośrodka IPSOS wynika, że mniej niż połowa (47 proc.) Polaków chciałaby poszerzać wiedzę po ukończeniu szkoły czy studiów. |
![]() |
Microsoft kontynuuje program „Partners in Learning” i przyznaje kolejne fundusze2008-03-21 12:57:19Warszawa, 29 stycznia 2008 r. – Firma Microsoft poinformowała, że w ciągu następnych 5 lat przeznaczy kwotę 235,5 mln dolarów na kontynuację programu „Partners in Learning” realizowanego w przeszło 100 krajach świata. W ten sposób łączny wkład firmy w ciągu 10 lat trwania programu sięgnie niemal 500 mln dolarów. Celem inicjatywy jest zapewnienie nauczycielom i placówkom oświatowym dostępu do wysokiej jakości materiałów dydaktycznych oraz szkoleń, by w efekcie w pełni wykorzystać potencjał młodzieży szkolnej oraz przygotować ją do aktywności zawodowej i gospodarczej w nowoczesnej gospodarce opartej na wiedzy. Program „Partners in Learning” jest realizowany w Polsce od początku 2004 roku. |
|
Szkolenia zarządzanie zasobami ludzkimi, personelem2009-05-29 16:22:58Szkolenia zarządzania zasobami ludzkimi (szkolenia , kursy ZZL) mają na celu rozwój wiedzy i pozyskanie kwalifikacji. podstawowych kompetencji z zakresu zarządzania personelem, kadrami oraz praktycznych umiejętności związanych z wszystkimi procesami zarządzania zasobami ludzkimi. Szkolenia zarządzan |
![]() |
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia kierowanie zespołem JAROSŁAW, Śląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.